Warunki zgłoszenia reklamacji:

a) zgłaszając reklamację klient powinien zawsze podać numer zamówienia, które chce zareklamować,

b) każda reklamacja powinna zawierać dokładny opis niezgodności z Umową oraz zakres żądania reklamacyjnego,

c) każda reklamacja zgłoszona przez klienta i spełniająca powyższe warunki będzie rozpatrywana indywidualnie,

d) reklamację można złożyć na adres e-mail [email protected] w terminie do 14 dni, od dnia w którym Umowa została nienależycie wykonana przez Sprzedawcę lub miała zostać wykonana. Reklamacje złożone po upływie powyższego terminu pozostawia się bez rozpoznania. Za datę złożenia reklamacji uznaje się datę jej wpływu do Sprzedawcy w formie opisanej w punktach a) i b) powyżej,

e) reklamacje bez względu na rodzaj zgłoszenia będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych liczonych od następnego dnia roboczego po dacie jej skutecznego złożenia przez Klienta,

f) o wyniku postępowania reklamacyjnego Sprzedawca zawiadomi Klienta pisemnie wraz z uzasadnieniem przez e-mail,

g) Sprzedawca ocenia zasadność reklamacji na podstawie zarchiwizowanych próbek, a gdy jest to niewystarczające, możliwa jest sytuacja, w której Klient zostanie poproszony o przesłanie zdjęć, filmów lub odesłanie części bądź całości nakładu zrealizowanego zamówienia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, koszt ich przesłania zostanie zwrócony Klientowi.

Kolory wydrukowanego produktu są inne niż były na monitorze, czy może to być podstawą reklamacji?

Nie. Różnica kolorów na monitorze i na wydruku nie jest podstawą do reklamacji.

Podstawy prawne


Wyłączenia prawa do odstąpienia

UOKiK – https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/wylaczenia-prawa-do-odstapienia/

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone. Dotyczy to umów:

Wyciąg z ustawy:

3. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – np. zamówienie w e-sklepie koszulki z zaprojektowanym przez siebie nadrukiem;

Podstawa prawna: art. 38 ustawy o prawach konsumenta